Kampioenalert: Korfbal 3 gaat door voor feest!

16 maart 2019 9:00

Webredactie

Ze gaan er hun best voor doen, want het kampioenschap ligt voor het grijpen. Zondag wordt er gespeeld tegen de Korfrakkers, die op dit moment vijfde staan. Het NisseroƮs oranje van Korfbal 3 is op dit moment nog ongeslagen in de zaal (het heeft zelfs alle wedstrijden nog gewonnen!), dus we mogen er voorzichtig wel vanuit gaan dat het kampioenschap binnengehaald gaat worden.

Voor het daadwerkelijke kampioenschap moeten de dames ofwel winnen ofwel gelijkspelen. Natuurlijk nodigen ze alle supporters uit om hen aan te komen moedigen – het allerliefste in het oranje gekleed. De wedstrijd begint om 10.00 uur en speelt zich af in Sporthal ter Aa in Erp.

Bij het kampioenschap zal er om 13.30 uur een receptie zijn voor de dames in de kantine van RKSV Prinses Irene. Wie wil mag dan natuurlijk blijven hangen, want met het kampioenschap zal het aansluitende lentefeest nóg gezelliger zijn!
Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2018-2019 K3 Kampioenalert Korfbal zaalcompetitie zaalkampioen