GEZOCHT: kantine vrijwilligers

20 september 2022 0:45

Korfbalcommissie

Zoals bekend spelen de korfbalsters een helft van het seizoen buiten, bij ons op de Schellen, maar ook een helft in de Overbeek voor hun zaalcompetitie. Tijdens het zaalseizoen is het fijn als wij ouders en supporters van Prinses Irene, maar vooral de ouders en supporters van de tegenpartijen gastvrij wat te drinken aan kunnen bieden. Het probleem: vanaf dit seizoen staat er niemand meer achter de bar in de sporthal. Dus nu is de vraag wie deze handschoen op zou willen pakken en samen met andere vrijwilligers de bar wil gaan bemannen.

In totaal gaat het om zo’n 100 uur in de periode van november t/m april, die zijn op te delen in blokken van ongeveer 3 uur per zaterdag of zondag. In het kader vele handen maken licht werk, is het afhankelijk van hoeveel vrijwilligers we kunnen verzamelen hoe vaak het nodig zou zijn. Overigens zijn we ook al blij als vrijwilligers zich aandienen om één shift te draaien! Heb je interesse? Laat dan vooral voor 1 oktober van je horen via [email protected]

Onze dank is groot!

kantine sporthal zaalcompetitie