Robotmaaiers zijn weer in actie

11 maart 2019 20:00

Commissie Onderhoud en materiaal

Na een winterstop, waarin Vitaro weer het nodige heeft aangepast aan de maaiers om gebruik en onderhoud makkelijker te maken, zijn ze weer terug voor actie. Maar, met schoonmaken en mesjes vervangen alleen komen we er niet!

Samen moeten we er voor zorgen dat deze maaiers hun werk goed kunnen doen, zodat wij altijd een perfecte grasmat hebben om te trainen en wedstrijden te spelen. Zorg er daarom voor dat de wedstrijdvelden vrij zijn van doeltjes en de netbeugels omhoog zijn na gebruik van de velden.

Hartelijk dank voor jullie medewerking. Samen kunnen we er voor zorgen dat deze jongens ongestoord hun werk kunnen doen!

Samen moeten we er voor zorgen dat deze maaiers hun werk goed kunnen doen zodat wij altijd een perfecte grasmat hebben om te trainen en wedstrijden te spelen. Zorg er daarom voor dat de wedstrijdvelden vrij zijn van doeltjes en de netbeugels omhoog zijn na gebruik van de velden. Ook voor de trainingsvelden is het nodig dat deze vrij zijn. Dus na elke training doeltjes en doelen binnen de markering tussen de bomen plaatsen. Hartelijk dank voor jullie medewerking. Samen kunnen we er voor zorgen dat deze jongens ongestoord hun werk kunnen doen.
Bron: Beeld: A. van der Ven

2019 Robotmaaiers Samenwerking Velden Vitaro Winterstop