Nieuws van de kantine

20 september 2017 15:30

Adri van Lokven

In de kantine zijn de afgelopen maanden een aantal wijzigingen doorgevoerd. Zo is een snoepautomaat geplaatst en zijn dankzij de ondersteuning van de fa. Strijbosch een aantal extra koelkasten achter de bar geplaatst. Deze week wordt een extra kassa in de keuken geΓ―nstalleerd. Deze maatregelen zijn genomen om onze gasten nog beter van dienst te kunnen zijn.

Wel merken we dat het erg moeilijk blijft om de pieken op te vangen. Op deze momenten kunnen wij heel goed de ondersteuning van jullie gebruiken. Vaak is dit maar een kwartier of een half uur. Gelukkig zijn er al een aantal leden bereid om ons dan te helpen maar het zou goed zijn als deze groep groter wordt. Wil jij ons op deze momenten helpen, laat dit dan even weten aan onze beheerder: Petra van Tilburg, [email protected]. Wij zullen vervolgens deze leden een keer uitnodigen zodat wij met elkaar kunnen bespreken op welke wijze we dit nog beter vorm kunnen geven.

Daarnaast zijn wij nog op zoek naar leden die op een bepaald tijdstip een kantinedienst willen draaien. Wij zijn al erg geholpen als een aantal mensen bereid zijn een aantal uren in de maand mee te willen draaien. Als je hiervoor belangstelling hebt dan kun je dit ook doorgeven aan onze beheerder Petra van Tilburg, [email protected].

Wij hopen dat een aantal leden ons gaan helpen want wij zijn er allemaal bij gebaat dat de gasten op een goede wijze worden ontvangen. Je mag van ons verwachten dat wij alles in het werk stellen dit zo goed mogelijk in te vullen maar hiervoor hebben wij jullie hulp wel nodig. Uiteindelijk is het de  verantwoordelijkheid van ons allemaal. Dus als je even moet wachten dan kun je overwegen je daar druk over te maken of even te helpen.

De kantine

Vrijwilligerswerk kantine vrijwilligers