Jeugdkaderavonden bij Prinses Irene

10 januari 2019 20:00

Jeugdcommissie - TC

De technische commissie van de jeugdvoetbalafdeling is, net zoals onze jonge voetballertjes, altijd in ontwikkeling en bezig met groei. De winterstop is een mooie gelegenheid om ook stil te staan bij het jeugdkader, zo moeten zij hebben gedacht. Er zijn in januari namelijk jeugdkaderavonden gepland. Verdeeld over twee avonden zijn alle jeugd(assistent)trainers, leiding en andere betrokkenen uitgenodigd voor een mooie avond vol met tips en informatie!

Januari - jeugdkaderavonden - RVR CoachingWoensdag 16-01-2019 aanvang 19.00 uur – 20.30 uur Clubhuis
Deze woensdagavond is voor de jeugdtrainers, leiders, assistent jeugdtrainers en andere betrokkenen van de teams JO13-3 t/m JO19-1.

De avond staat onder leiding van Ramon van Rixtel, KNVB-coach en docent aan het KW1.
Het thema deze avond is: Wat is voetballen, de opstelling en formatie, de wedstrijdbespreking en coaching.

Woensdag 23-01-2019 aanvang 19.00 uur – 20.30 uur Clubhuis
Deze woensdagavond is voor de jeugdtrainers, assistent jeugdtrainers, leiding en andere betrokkenen van de teams JO12-2 t/m JO7- 3.
Deze avond staat onder leiding van Ramon van Rixtel, KNVB-coach en docent aan het KW1.
Het thema deze avond is: voetballen vanuit de verschillende formaties, organisatie trainingen, bespreking en afspraken.

Naast dit soort bijeenkomsten organiseert de technische commissie in de maanden januari en februari ook met alle leiding van de jeugdteams evaluatiegesprekken. De planning hiervoor is ondertussen rondgestuurd en de aanvangstijden volgen ook binnenkort (mocht je deze nog niet ontvangen hebben).

Bron: Beeld: Muta Sport BV

2018-2019 2019 Jeugd Jeugdkaderavond Kader en Staf RVR Coaching samenwerking voetbal