kerstzaalvoetbaltoernooi weer top

9 januari 2019 18:00

Jeugdcommissie

Op vrijdag 28 en zaterdag 29 december was weer het jaarlijkse kerstzaalvoetbaltoernooi. Alle voetballende jeugdleden van Prinses Irene mochten zich op één van de twee dagen in de sporthal verzamelen om samen met leeftijdsgenoten even lekker te zaalvoetballen.

Voor de jeugd die de eerste plaats in hun categorie wist te bemachtigen waren er prijzen. Natuurlijk waren ook de mandarijnen van de firma Heerkens groente en Fruit weer aanwezig!

Nog een woord van dank aan de vrijwilligers, stagelopers en beheerders van de sporthal die deze dagen mede weer tot twee leuke en sportieve dagen hebben gemaakt!

Teun Bevers heeft weer een aantal mooie kiekjes geschoten van de jonge sportievelingen. Deze zijn te vinden in de media-gallerij. Klik hier om daar naar toe te gaan.

Bron: Beeld: Teun Bevers

2018 2018-2019 Activiteiten jeugd Prinses Irene in winterstop Jeugd Kerstzaalvoetbaltoernooi Winterstop voetbal