Januari kent een ‘drukke winterstop’

1 januari 2019 12:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: januari.

De kerstdagen en ook Oud en Nieuw liggen ondertussen achter ons. Ondertussen is voor de voetballers het de winterstop al weer een paar weken op gang. De korfbalster hebben maar kort rust gehad, de meeste teams komen volgend weekend al weer in actie.

Het nieuwe jaar wordt traditioneel gestart met de nieuwjaarreceptie. Alle leden, supporters, vrijwilligers en sponsoren zijn natuurlijk uitgenodigd. De receptie vindt plaats a.s. zaterdag 5 januari om 20.00 uur in de kantine van Prinses Irene. Op diezelfde avond worden ook de Korfbalster van het Jaar, Voetbalster van het Jaar en Voetballer van het Jaar gekozen door de aanwezigen. Uit hen zal dan ook de Sportman/-vrouw van het Jaar gekozen. De genomineerden van Korfbalster van het Jaar en Voetbalster van het Jaar zijn ondertussen al bekend, meer informatie over de uitverkiezingen volgt later op de website.

Op vrijdagavond 11 januari is er voor de jongere jeugdleden van Prinses Irene weer een filmavond georganiseerd. Dat zorgt altijd weer voor veel pret en de activiteitencommissie zal er nu ook weer zorg voor dragen dat het een top-avond wordt. Meer informatie hierover volgt later.

14 januari gaat een andere traditie weer van start, namelijk de quiz! Zoals andere jaren zijn ook nu alle seniorenteams, aangevuld met o.a. Vrienden van Prinses Irene en de Kaderleden, uitgenodigd om de strijd aan te gaan, dit seizoen voor alweer de 55e keer! Ook dit jaar zullen er vijf voorrondes plaatsvinden voor de uiteindelijke finale op 22 februari.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Nieuwjaarsreceptie 2019

Zaterdag 5 januari 2019   | 20:00 uur