Sint bezoekt ook JO19-2

6 december 2018 18:00

JO19-2

Sinterklaas was er niet alleen voor de kleinsten, ook voor de jongens van JO19-2 was er het jaarlijkse sinterklaasfeest.

Nadat de wedstrijd was afgelast werd er nog fanatiek getraind, waarna het sinterklaasfeest kon beginnen. Door middel van een dobbelspel werden de cadeaus verdeeld onder de spelers. Dit allemaal onder het genot van een hapje en drankje.

Nadat de cadeaus verdeeld werden was het tijd voor de afterparty bij Tjeu. Hier werd met veel enthousiasme gestreden voor de winst tijdens de biercantus. Het feestje ging tot de late (of vroege) uurtjes door.

Met name dank aan medewerkers van de kantine voor de goede zorgen en Rens van Zeeland.
Bron: Beeld: T. Vogels

2018-2019 JO19-2 Jeugd Ledennieuws Sinterklaas