Wedstrijd Heren 1 verplaatst

1 december 2018 18:00

Webredactie

Sommigen zullen het mogelijk al hebben gezien in het programma of de Voetbal.nl-app: de bekerwedstrijd van komende week tegen Mifano is verzet. Oorspronkelijk stond deze gepland op donderdag 6 december, maar deze wordt nu a.s. dinsdag 4 december gespeeld.

Dinsdag 4 december treedt de ploeg van William van der Steen dus aan voor de beker tegen het Mierlose Mifano. Deze vierdeklasser komt op bezoek in Nistelrode en eindigde bovenaan in hun bekerpoule, waarbij alleen van het Somerse SSE werd verloren maar er ook een 9-0 overwinning op vijfdeklasser Eindse Boys uit Eind (bij Nederweert) werd gevierd. Op papier zou men een overwinning aan oranje zijde verwachten, maar de tegenstander onderschatten is een fout die in het voetbal snel gemaakt wordt en fataal kan aflopen.

In de reguliere competitie zijn er bij Heren 1 wat gemengde gevoelens. Enerzijds loopt het qua voetbal goed en hoewel het niveau een stuk hoger ligt in de 1e klasse, is er zeker potentie. Tegelijkertijd is op de ranglijst te zien dat Prinses Irene op nummer 13 staat, één plekje boven rode lantaarndrager en buurman HVCH. Brabants Dagblad sprak daarover met Wibe van Rooij. Het artikel was al in de krant te vinden, maar is nu ook online te lezen.

Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene (bewerkt)

2018-2019 Bekercompetitie H1 Mifano 1 THUIS Wibe van Rooij