Ook Prinses Irene viert december

1 december 2018 12:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: december.

December is de maand van de feestdagen: Sinterklaas met zijn pakjesavond, de kerstdagen, oudejaarsdag én natuurlijk de winterafsluiting bij Prinses Irene!

Daarmee wordt de activiteitenkalender van december namelijk mee gestart. We verklappen nog niet te veel, maar het feest zal zondagmiddag 16 december van start gaan.
De korfbalster zijn nu al actief in de zaal, maar de activiteitencommissie verwacht (natuurlijk) van hen dat zij 16 december óók op de dansvloer actief zullen zijn! De meeste seniorenvoetbalteams hebben overigens dan hun wedstrijden achter de rug, dus het zal al vroeg los gaan! Maar goed ook, want er wordt een flinke drukte verwacht. Ons eerste herenelftal speelt namelijk dé derby van de eerste klasse: Prinses Irene tegen HVCH! Op dit moment staat Nistelrode nog een plekje boven de buren, dus dat belooft razend spannend te worden!
Morgen wordt er meer bekend gemaakt over de winterafsluiting. Houd de website én facebook goed in de gaten en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

Maandagavond 17 december is het dan weer tijd voor de traditionele kerstbingo. De (50 jarige) supportersclub heeft weer zijn uiterste best gedaan om weer leuke en mooie prijzen te verzamelen. We kunnen alvast verklappen: het is ze wéér gelukt! Welke prijzen dat precies zijn vertelt de supportersclub later pas, dus houdt de komende tijd de website in de gaten. Iedereen is welkom bij de bingoavond, die zoals gewoonlijk zal plaatsvinden in de kantine van RKSV Prinses Irene.

Het wordt kouder en de winterstop gaat over een paar weken alweer van start, maar ook dit jaar wordt er in de kerstvakantie voor alle jeugdteams en –leden weer een kerstzaalvoetbaltoernooi georganiseerd. Alle informatie wordt verstuurt naar de jeugdteams, maar te zijner tijd zal er natuurlijk ook nog informatie (zoals de indeling) op de website komen. Het toernooi vindt deze keer plaats op vrijdag 28 en zaterdag 29 december.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Kantinefeest: Winterafsluiting

zondag 16 december

14.00 uur

Kerstbingo