Nog maar een paar dagen om aan te melden

7 november 2018 12:00

Supportersclub

Nog een halve week de kans om je aan te melden voor het feest van het 50-jarig bestaan van de Supportersclub van Pr. Irene! De uitnodigingen zijn al een tijdje geleden de deur uit gegaan, maar het kan zijn dat je je in de tussentijd nog niet hebt aangemeld. Dat kan echter nog maar tot a.s. zaterdag 10 november!

Het feest is alleen voor leden van de supportersclub, maar wie zijn partner mee wil brengen kan er voor zorgen dat deze ook lid is van de supportersclub. Hoe zorg je daar voor? Door (o.a.) een machtiging in te vullen.

Dus: niet vergeten, even aanmelden zoals aangegeven op de uitnodiging! Hopelijk tot dan!
Bron: Beeld: Teun Bevers

50 jaar bestaan Besloten Feestavond Jubileum activiteit supportersclub