Laatste kans!

3 november 2018 21:00

Commissie Plaatjes Actie

Gelukkig staan heel veel leden al op de foto voor het jumbo plaatjesboek! Helaas ontbreken er nog steeds wel een aantal. Voor hen is er nog een laatste kans om alsnog op de foto gezet te worden, zodat ze alsnog in het Jumbo Plaatjes Actie-boek terecht komen.

Aanstaande maandagavond 5 november tussen 18.30 uur en 20.00 uur krijgen deze leden nog eenmalig de kans om een foto te laten maken en om dus in het boek te komen. Let op, dit is echt de allerlaatste kans!

Sta jij (of je kind) nog niet op de foto? Maak dan gebruik van deze kans en laat je dus nog snel op de foto zetten in de kantine van RKSV Prinses Irene.
Bron: Beeld: Paul Gaudriault via Unsplash.com

80-jarig bestaan Algemene mededeling Foto's Jubileum Jumbo Samenwerking