Recreanten Prinses Irene korfbal “ongeslagen kampioen” 1e helft veldcompetitie

26 oktober 2018 18:30

Korfbal Recreanten

Dat de “oudjes” in onze korfbalafdeling nog steeds een aardig balletje kunnen gooien, hebben ze de afgelopen weken maar weer eens bewezen. Ondanks dat het team helaas steeds verder uitdunt, wisten de dames alle wedstrijden in de 1e helft veldcompetitie winnend af te sluiten. Achtereenvolgens werden Corridor 2 (9-2), Korloo 1 (1-8), Be Quick 1 (8-4), Flamingo’s 1 (6-7), Flash 1 (16-1) en Korfrakkers 1 (3-5) aan de zegekar gebonden.

Vooral de overwinning deze week op Korfrakkers 1 smaakte zoet voor de dames. Het was ze namelijk nog nooit eerder gelukt om tegen dit team er met de punten vandoor te gaan.

Oktober - Recreanten Prinses Irene korfbal “ongeslagen kampioen” 1e helft veldcompetitie - terras

Naast het korfbal gaan de dames regelmatig met elkaar op stap om andere gezellige activiteiten te ondernemen. Onlangs werd een golfclinic in Someren Heide gevolgd welke afgesloten werd met een heerlijk etentje.
Volgende week staat een avond tapas eten bij ‘t Zusje op het programma. Tijdens deze avond zal er vast met veel plezier op de succesvolle eerste helft op het veld worden teruggekeken.

Mocht je in het verleden gekorfbald hebben en lijkt het je wat bij ons aan te sluiten, dan ben je van harte welkom ons recreantenteam te komen versterken! We zijn een team waar de gezelligheid voorop staat, maar op woensdagavond wordt er fanatiek een potje gekorfbald.

Oktober - Recreanten Prinses Irene korfbal “ongeslagen kampioen” 1e helft veldcompetitie - golfclinic
Bron: Beeld: Korfbal Recreanten

2018-2019 Korfbal Recreanten Vacature Veldcompetitie