Complimenten Antoon!

7 september 2018 16:15

De bal rolt al weer een paar weken en zo ongeveer voor iedereen zijn ook de trainingen begonnen. Ons sportpark ligt er voortreffelijk bij. We hebben dat vooral te danken aan de mensen die de velden onderhouden, met aan het hoofd bestuurslid Antoon van der Ven

Dagelijks zorgde hij, met ondersteuning van anderen, er voor dat er gesproeid werd op de (trainings)velden. Een groot compliment is hier zeker wel op zijn plaats!

De natuurgrasmatten zien er prachtig groen uit en zijn ook egaal. Met de enorme droogte die we deze zomer hebben gehad is dat natuurlijk niet vanzelfsprekend. Natuurlijk verdient ook onze gemeente Bernheze een compliment, die op alle velden een beregeningsinstallatie heeft laten installeren al weer een aantal jaren geleden, zodat er niet meer gesjouwd hoeft te worden met zware slangen et cetera.

2018 Antoon van der Ven Bernheze Ledennieuws Materialen en Onderhoud Samenwerking