Verre bekerwedstrijd voor 1e elftallen

31 juli 2018 21:00

A. van Lokven

De indelingen voor het bekertoernooi voor de meeste elftallen is inmiddels bekend. Het wedstrijdprogramma is ook bekend gemaakt. Voor het eerste herenelftal wordt het op zondag 2 september een reis van zo'n 140 kilometer (!) naar het zuid-Limburgse Eijsden dat in de 2e (G) klasse speelt.

Op 9 september volgt dan een thuiswedstrijd tegen RKVVO uit Veldhoven, dat ook in de 2e klasse (F) speelt. Geëindigd wordt er op 16 september met een leuke derby tegen Heeswijk. Opnieuw is dat een thuiswedstrijd tegen een ploeg die we komend seizoen na lange tijd niet meer in competitieverband treffen, omdat zij in de 2e klasse (H) zijn gebleven.

De nummers één en twee plaatsen zich voor de volgende bekerronde. Vorig jaar kwam ons herenvaandelteam aardig ver.

Vrouwen 1 reist voor de eerste bekerwedstrijd ook ver. Eersteklasser Bekkerveld uit Heerlen is 2 september de opponent. Een week later is Nooit Gedacht de tegenstander. Deze ploeg komen ze ook in de hoofdklasse tegen, want de Geffense vrouwen werden kampioen. De laatste wedstrijd wordt gespeeld uit bij Nuenen, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de hoofdklasse.
Bron: Beeld: Teun Bevers

2018-2019 Bekerwedstrijd H1 Indeling KNVB Vr1 start nieuwe seizoen