SPONSOR, BEDANKT: Hoveniersbedrijf Leon Kerkhof & JO11-4

29 juni 2018 18:00

Webredactie

De sportvereniging leeft natuurlijk van haar leden. Elk weekend spelen velen hun korfbal- of voetbalwedstrijd. Er zijn gelukkig vrijwilligers die er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar ook financiƫle ondersteuning is nodig. Gelukkig zijn er in de omgeving van Nistelrode veel gulle sponsoren die hun steentje bijdragen in allerlei vormen, zoals bijvoorbeeld het sponsoren van een team. De komende paar weken lichtten we graag een paar (nieuwere) teamsponsoren uit. Deze keer een bekend gezicht: Hoveniersbedrijf Leon Kerkhof, al jarenlang sponsor van de club, heeft dit seizoen de JO11-4 in het nieuw gestoken.

Hoveniersbedrijf Leon Kerkhof is een al jaren een begrip in Nistelrode. Samen met zijn vrouw Natasja en een hecht team van medewerkers heeft Leon de afgelopen 25 jaar al vele tuinen aangelegd. Ook zorgen zij voor het jaarlijks onderhoud hiervan.
Al jaren is Leon Kerkhof sponsor bij onze vereniging. Ook nu heeft hij een team voorzien van nieuwe shirts en wel de JO11-4. Zoals de meest teams van Prinses Irene dragen zij met trots deze gesponsorde shirts!

Wilt u ook graag iets betekenen voor de club? Dat horen we natuurlijk graag! In het geval van sponsoring kunt u hiervoor contact opnemen met de sponsorcommissie. Benieuwd op wat voor manier u de vereniging financieel kunt ondersteunen? Klik dan vooral even hier!

Juni - SPONSOR BEDANKT - Hoveniersbedrijf Leon Kerkhof & JO11-4

Bron: Beeld: Teun Bevers