SPONSOR, BEDANKT: Service Apotheek Nistelrode & JO15-4

24 juni 2018 18:00

Sponsorcommissie

De sportvereniging leeft natuurlijk van haar leden. Elk weekend spelen velen hun korfbal- of voetbalwedstrijd. Er zijn gelukkig vrijwilligers die er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar ook financiƫle ondersteuning is nodig. Gelukkig zijn er in de omgeving van Nistelrode veel gulle sponsoren die hun steentje bijdragen in allerlei vormen, zoals bijvoorbeeld het sponsoren van een team. De komende paar weken lichtten we graag een paar (nieuwere) teamsponsoren uit. Deze keer zetten we graag Service Apotheek Nistelrode in de spotlight, die dit seizoen de JO15-4 nieuwe shirt heeft geschonken.

Service Apotheek Nistelrode bestaat sinds maart 1995 en wordt sinds oktober 2000 gerund door apotheker Joeri Beek, samen met een team van 7 apothekersassistenten en een hulpmedewerker. “De medewerkers geven u graag deskundige voorlichting en zijn uw persoonlijke aanspreekpunt met betrekking tot vragen over geneesmiddelen, aandoeningen en leefregels!” Dat kan zeker service worden genoemd!
De apotheek is onlangs bereid gevonden om ons jeugdteam JO15-4 van nieuwe shirts te voorzien. Prinses Irene is blij met dit gebaar, want door deze sponsoring zal ook dit jeugdteam volgend seizoen in het nieuw op het veld verschijnen.

Wilt u ook graag iets betekenen voor de club? Dat horen we natuurlijk graag! In het geval van sponsoring kunt u hiervoor contact opnemen met de sponsorcommissie. Benieuwd op wat voor manier u de vereniging financieel kunt ondersteunen? Klik dan vooral even hier!

Juni - SPONSOR BEDANKT - Service Apotheek Nistelrode & JO15-4
Bron: Beeld: Teun Bevers