GEZOCHT: enthousiaste Regelaar (M/V)

23 juni 2018 12:00

Korfbalcommissie

Het bestuur van de korfbal afdeling is op zoek naar iemand die alles omtrent het scheidsrechters en arbitrage gebeuren op zich wil nemen. Aangezien ons huidige bestuurslid aangegeven heeft het einde van het seizoen te stoppen zijn we op zoek naar een vervang(st)er. Het is geen gigantische taak, maar wel een belangrijke. Dus; wie heeft zin en tijd om zich deze functie eigen te maken en vorm te geven?

Wat doet een bestuurslid scheidsrechterzaken?
- scheidsrechterslijst maken voor onze thuiswedstrijden met eigen leden
- eens in zoveel tijd aanwezig zijn bij bestuursvergaderingen van de korfbalcommissie (hoe vaak wordt nog afgestemd)
- contactpersoon voor de KNKV scheidsrechters
- organiseren van spelregelavond/jurytafel senioren/week van de scheidsrechter/bijhouden rompregeling arbitrage, etc.

Ons huidige bestuurslid Janneke de Veer wil graag toelichting geven aan een nieuw enthousiast lid. Ben jij dat enthousiaste (korfbal)lid, die betrokken ouder of lijkt het je simpelweg een leuke klus? Meld je dan vooral aan!

Je kunt met je aanmelding terecht bij Mario van Dijk ([email protected]) of Janneke de Veer ([email protected]). Ook als je vragen hebt, kun je die aan hen stellen!
Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

2018-2019 Kader en Staf Korfbal Korfbalcommissie Ledennieuws Vacature