Ouder-kind toernooi komt er aan!

14 juni 2018 0:00

Toernooicommissie

Zoals al eerder was gemeld, wordt op a.s. zaterdag 16 juni weer het ouder-kind toernooi georganiseerd. Het is altijd weer een gezellige afsluiting van het seizoen, waarbij natuurlijk ons terras weer open is. Hieronder meer informatie en het wedstrijdprogramma.

Om 14.00 uur beginnen de eerste wedstrijdjes. Voor de kinderen zal naast de wedstrijden ook voor vertier worden gezorgd. Er worden door de jeugdige voetballers en voetbalsters voetbalwedstrijdjes gespeeld tegen hun eigen ouders, op velden met dezelfde afmetingen als waarop de kinderen normaal spelen. De korfbalsters spelen ook tegen hun ouders en ook hiervoor gelden dezelfde regels. De wedstrijden duren 2x 15 minuten. Zoek als leiding en ouders contact met elkaar en meld je aan!

Voetbal: Daphne van der Heijden ([email protected])
Korfbal: Sabine Bevers ([email protected])

WEDSTRIJDEN 14.00 UUR

WEDSTRIJDEN 16.05 UUR

JO13-2

JO13-4

Belangrijk: op het sportpark zit in veel bomen rondom de velden de eikenprocessierups. Wees alert; er zijn rood-witte linten gespannen om deze gebieden te markeren.

Bron: Beeld: archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2017-2018 2018 Activiteit Jeugd Korfbal Ouder-kind toernooi Toernooi Voetbal