KAMPIOENALERT: Aanstaande zaterdag strijden vier (!) teams voor het kampioenschap

31 mei 2018 10:00

Korfbalcommissie

Het is nog ontzettend spannend in de competitie bij verschillende jeugdkorfbalteams. Maar liefst vier (!) teams kunnen aanstaande zaterdag nog kampioen worden. Het gaat om de D1, de C1, de B2 en de B1! Dat belooft in ieder geval een hele spannende zaterdag te worden.

De meiden kunnen alle support gebruiken, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je moet zijn. Mochten de teams kampioen worden, dan zal er om 16.30 uur een kampioensreceptie zijn voor hen in de kantine van RKSV Prinses Irene. Hopelijk kunnen dan alle vier de teams op de stoelen mee zingen met We Are The Champions!
De D1 speelt om 10.30 uur tegen de Korfrakkers in Erp. Ze staan gelijk in punten met de tegenstander en het zal er om gaan, wie de titel binnenhaalt.

Mei - Kampioenalert D1 - teamfoto
De dames van de C1 spelen om 13.30 uur tegen Fortuna ’74 in Bergharen. Ze staan nu met drie teams gelijk in punten en Fortuna ’74 is één van die concurrenten om de titel. Dat gaat spannend worden, al heeft onze C1 wel een wat mooier doelsaldo.

Mei - Kampioenalert C1 - teamfoto
 Om 12.45 uur speelt de B2 tegen Corridor in Breugel. Ze treden daar aan tegen de nummer 1, dus deze wedstrijd moet gewonnen worden willen de meiden kampioen worden.

Mei - Kampioenalert B2 - teamfoto

De B1 speelt om 14.00 uur tegen Be Quick in Nuland. Ook zij moeten deze wedstrijd winnen om het kampioenschap en ook zij treden aan tegen de koploper.

Mei - Kampioenalert B1 - teamfoto

Sommige teams hebben aan een gelijkspel genoeg, andere moeten winnen. Een hele spannende slotdag van de competitie dus en hopelijk ook een hele feestelijke dag! Natuurlijk rekenen alle teams op veel supporters uit Nistelrode, dus wees er bij en schreeuw ze naar de overwinning!

Aan alle teams een sportieve wedstrijd gewenst. Heel veel succes en zet hem op!

2017-2018 B1 B2 C1 D1 Jeugd Kampioenalert Korfbal Veldkampioen