Gezocht: Aanpakker (M/V)

2 juni 2018 14:00

Webredactie

De zaterdagdienst van Prinses Irene is op zoek naar een man of vrouw die op de zaterdagmorgen of middag kan helpen met het ordelijk verlopen van de dag. Het is een taak die door vele enthousiaste vrijwilligers is opgepakt, maar vele handen maken licht werk! Een ideale manier om ook je steentje bij te dragen bij de club, zodat alle (jeugd)leden zich kunnen richten op de sportactiviteiten.

Een zaterdagdienst hoeft zeker niet ongezellig te zijn en wordt altijd door twee personen samen gedraaid. De taken zijn voornamelijk:
-          Het ontvangen van teams;
-          Het wijzen van (gast)teams op onze huisregels;
-          Het ontvangen van scheidsrechters;
-          Het eerste opvangpunt bij vragen.

Voel jij je geroepen? Meld je dan nu aan bij Libert Bongers (coördinator zaterdagdiensten). Dat kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Bellen kan natuurlijk ook altijd (06-41611499).
Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

2018-2019 Kader en staf Ledennieuws start nieuwe seizoen