Regiobank Zilvervloot Cup tijdens Pinksterfeesten

15 mei 2018 18:00

Tijdens de Pinksterfeesten wordt er op zondag 20 mei en maandag 21 mei tussen 12:00 en 15:00 uur de Regiobank Zilvervloot Cup georganiseerd voor jongeren tot 17 jaar.
Op het Regiobankplein staat een pannaveld waar teams van 3x3 wedstrijden voetballen in verschillende leeftijdsklassen.Je kunt je inschrijven met een eigen team van maximaal 4 personen. Doe mee met je vrienden en misschien win met het toernooi wel leuke prijzen!

Opgeven voor het toernooi doe je door een e-mail te sturen naar [email protected].

De organisatie van de Pinksterfeesten zoekt nog 2 personen van minimaal 14 jaar die het leuk vinden om het toernooi mee te begeleiden. Ben je geïnteresseerd, meld je dan aan bij Rob Geurts, tel: 06-23667883.
Bron: Beeld: Stichting Pinksterfeesten

2018 Extern Samenwerking Stichting Pinksterfeesten Voetbal