Oproep Pinksterfeesten

25 mei 2022 12:45

Webmaster

In principe doen we het niet, oproepen plaatsen voor hulp van andere organisaties. Voor de Pinksterfeesten maken we echter een uitzondering. Zij vragen leden van teams om hen bij de komende Pinksterfeesten te helpen. Daarbij wordt je beloond en kun je een activiteit voor je team organiseren. In onderstaand bericht wordt toegelicht wat je daarvoor moet doen.

HELLUP !!!!
Wij zijn de Stichting Pinksterfeesten Nistelrode en we hebben dringend hulp nodig! Ongetwijfeld kennen jullie ons festijn, dat wij ieder jaar met Pinksteren organiseren en dat, samen met de kermis, verantwoordelijk is voor heel veel gezellige uurtjes voor veel mensen! Jullie zijn er allemaal groot mee geworden!

We hebben een financieel voorstel voor jullie team(s), we geven dit jaar namelijk geld in ruil voor de hulp van jullie teamleden! En meer teamleden = meer geld voor de team-BBQ, de team-stapavond of wat dan ook voor het team!

Even wat achtergrond: als lid van een vereniging betalen jullie contributie en daarvan betaalt Prinses Irenen de kosten om de club draaiende te houden. Natuurlijk hebben jullie binnen de club ook vrijwilligers om wedstrijden te kunnen organiseren, trainingen te leiden en evenementen op te zetten. Dat zullen ongetwijfeld leden en eventueel ouders van leden zijn.

En net daar hebben wij een uitdaging bij Stichting Pinksterfeesten! Onze Stichting kent namelijk geen contributie, leden of ouders van leden. Wij zijn een groep van tien vrijwillig, toegewijde mensen, die (bijna) ieder jaar een mooie prestatie probeert neer te zetten. Maar we kunnen het niet met z’n tienen, wij hebben hulp nodig van vrijwilligers, die ons ondersteunen met hand-en- spandiensten.

En daar komen jullie in beeld: zouden jullie bereid zijn om tijdens de Pinksterdagen vrijwillig onze Stichting te ondersteunen, om zodoende de organisatie van Pinksterfeesten 2022 weer mogelijk te maken? Zo ja, dan staat daar een mooi financieel voorstel aan jouw team(s) tegenover. Jullie teamleden helpen ons en wij steunen direct hun team!

Voor alle duidelijkheid het betreft diverse schone werkzaamheden, dus geen handschoenen nodig! Dan praten we over de fietsenstalling, begeleiding bij de springkussens en bezetting van de wegafzettingen. Wij werken in blokken van 10 tot 14 uur (voor een lunch wordt gezorgd) en van 14 tot 18 uur.
Als jullie daar vrijwilligers bij hebben, laat ons dan het aantal en de beschikbare uren weten dan delen wij ze in en zorgen we samen voor mooie Pinksterfeesten 2022!

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, dan reageren wij daar graag op. Maar nog liever zien wij natuurlijk een bevestigend antwoord tegemoet 😊.

Met vriendelijke groet,

Niek Leenders