KAMPIOENALERT: Heren 4 zorgt mogelijk voor extra feest!

12 mei 2018 22:00

Webredactie

Het zou zomaar eens een drukke zondag kunnen worden bij Prinses Irene. Het is namelijk seizoensafsluiting, de dames van Vrouwen 3 maken grote kans op het kampioenschap en ook Heren 4 maakt nu al kans op de titel. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan. Heren 4 is hiervoor namelijk wel afhankelijk van het resultaat van de directe concurrentie. Het kampioenschap zou dus zomaar een week later kunnen zijn. Zondag 13 mei spelen de mannen eerst zelf om 10.00 uur op Sportpark de Schellen.

De mannen zijn altijd wel in voor een mooi feestje, maar toch zijn ze van plan het kampioensfeestje pas te vieren als de titel daadwerkelijk binnen is. Dat zou zomaar eens aanstaande zondag 13 mei kunnen zijn. Heren 4 speelt tegen SV TOP 5, die op dit moment de negende plaats bezetten op de ranglijst. In Oss werd eerder met 0-7 gewonnen door de AV Hout-mannen. De wedstrijd tussen concurrent Blauw Geel 6 en Ruwaard 2 eindigde eerder in 3-2 in het voordeel van de Veghelaren. Die wedstrijd dreigt dus nog veel spannender te worden. Om het nog erger te maken spelen de heren van het vierde zelf om 10.00 uur, terwijl de concurrentie pas om 12.30 uur de groene weide betreedt.
Hoe dan ook; de stemming zit er goed in bij de mannen, want het lijkt haast niet meer fout te kunnen gaan. Mocht het kampioensfeestje dit weekend niet door Heren 4 gevierd worden, dan hopen de heren dat Vrouwen 3 het in ieder geval wel binnenhaalt zodat zij er in ieder geval geoefend kan worden met feestvieren!

Bij winst op SV TOP 5 maakt men dus kans op de titel, maar is het team afhankelijk van het resultaat van de wedstrijd tussen Blauw Geel 6 en Ruwaard. Dit houdt in dat pas later in de middag bekend is of ook Heren 4 zich klaar kan maken voor de platte kar. Natuurlijk houden wij u daarvan op de hoogte via de website en op facebook!

KAMPIOENSWEDSTRIJD
PRINSES IRENE 4 - SV TOP 5