KAMPIOENALERT: Vrouwen 3 gaat er voor!

10 mei 2018 14:00

Webredactie

Het gonsde al een tijdje rond: Vrouwen 3 wordt dit seizoen mogelijk kampioen! Zondag 13 mei lijkt het zover. De dames hebben ondertussen een mooie voorsprong opgebouwd, maar om de titel definitief binnen te halen, zal er ook zondag gewonnen moeten worden. Dit seizoen hebben ze laten zien dat hen dat goed af gaat, want tot dusver wisten ze elke wedstrijd nog te winnen! Aanstaande zondag wordt er om 12.00 uur in Nistelrode aangetreden tegen Achilles Reek Vrouwen 1.

Verschillende mensen zijn al druk bezig met het organiseren van de zaken rondom de wedstrijd. Ook de dames zelf zijn bezig met wat voorbereidingen. Het team nodigt alle supporters, familie en vrienden uit, maar ook vrijwel iedereen die zin heeft in een hopelijk mooi (oranje-getint) feestje. Er is door de dames zelf ook een facebook-event aangemaakt, waar eenieder zich voor kan aanmelden. Die dag is het ook kantinefeest, dus qua gezelligheid moet dat helemaal goed komen!

De dames zijn voor het kampioenschap niet afhankelijk van andere teams. Bij winst kan het team namelijk niet meer worden ingehaald, ook niet door het combinatieteam TOP/MOSA Vrouwen 2 dat nu tweede staat. Tegenstander Achilles Reek, die vijfde staan op de ranglijst, wordt omschreven als een prima voetballende ploeg, die het de dames in november nog aardig lastig maakten. Desondanks wordt er natuurlijk vertrouwd op een goede afloop.

Mocht het team kampioen worden, dan wordt u via de website en facebook op de hoogte gesteld over de receptie.

Mei - Kampioenalert Vr3 - Flyer

KAMPIOENSWEDSTRIJD