Laat weten wie je bent!

15 maart 2018 9:00

Webredactie

RKSV Prinses Irene is een club met vele leden. Al die leden hebben zich ooit aan moeten melden met hun persoonlijke gegevens, die dan verwerkt worden in de ledenadministratie. Carin van de Bovenkamp verzorgt de verwerking van deze gegevens. Dat doet zij met grote nauwkeurigheid, wat ook wel moet, want er komt stiekem veel bij kijken en aardig wat zaken zijn afhankelijk van de gegevens van de ledenadministratie. Daardoor is het ook van belang dat alle gegevens goed worden bijgehouden. Heb jij jouw persoonlijke gegevens goed up-to-date gehouden?

Veel leden zijn al vanaf kinds af aan lid. Nu is er een grote kans dat je ondertussen van (voorkeurs)telefoonnummer bent gewisseld, een keer bent verhuisd of gebruik maakt van een ander e-mail-adres. Nu steeds meer digitaal gaat, wordt het ook steeds belangrijker dat de gegevens kloppend blijven.

Wil je wijzigingen doorgeven, dan kan dat altijd eenvoudig via de website. Ga naar Algemeen > Lid worden > Wijziging adresgegevens leden, Wijziging e-mail-adres of Wijziging incassorekening contributie. Daar kun je eenvoudig je nieuwe gegevens invullen. Carin krijgt dan automatisch de wijziging door en deze wordt dan verwerkt.

Een goed werkend ledenbestand werkt fijner voor iedereen, al merk je dat niet altijd direct zelf. Help dus een handje mee, door op tijd je gewijzigde persoonlijke gegevens door te geven. Daar kunnen we als vereniging weer mee vooruit!
Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash

2017/2018 Carin van de Bovenkamp Ledenadministratie