AFGELASTINGEN: B-categorie op zaterdag afgelast!

28 februari 2018 19:45

Webredactie

Het zal er al aan te komen met dit koude weer. Ook nu heeft de KNVB besloten een deel van de wedstrijden af te gelasten. Vooralsnog gaat het alleen om de B-categorie op de zaterdag. De bond bekijkt vrijdag nogmaals of de overige wedstrijden op zaterdag doorgang kunnen vinden. Ook wat betreft de zondag wordt er dan een inschatting gemaakt. Houdt dan ook voetbal.nl in de gaten om te weten of de wedstrijden wel of niet doorgaan. (Dit artikel wordt bijgehouden met updates)

[Laatste update: 2 maart februari, 17.00 uur]

De KNVB heeft vrijdag besloten om in Zuid II alle wedstrijden in de A- en B-categorie uit het programma te halen.  Op dit moment gaan de volgende wedstrijden nog wél door (onder voorbehoud):

Zaterdag 3 maart:

Zondag 4 maart:
Prinses Irene Vr1 - Fortuna'54 Vr1 11.45 uur

Houd voor de laatste updates vooral de voetbal.nl-app in de gaten. Het programma wordt regelmatig automatisch bijgewerkt, maar bevat mogelijk niet de laatste informatie.
Bron: KNVB

Afgelastingen Jeugd KNVB Voetbal Winter