C1 neemt alvast een voorschot op carnaval

7 februari 2018 12:00

Webredactie

Komend weekend is het weer zover; carnaval! Bij de sportvereniging staan dit weekend dan ook alle activiteiten even op een lager pitje. Na de carnaval beginnen de meeste voetbalteams pas weer met competitie. De dames van korfbal doen echter niet aan zo’n lange winterstop; zij onderbreken het zaalseizoen alleen kort voor de feestdagen. Ook de meiden van de C1, die op dit moment in de zaal op een mooie tweede plaats staan, trainen gewoon door. En wie zegt dat je werk en plezier niet kunt combineren?

C1 heeft carnavalstraining!Trainsters Marina en Laura verzorgden deze week wel een heel feestelijke training. Alle dames kwamen namelijk in hun carnavalsoutfit! Dat moet dinsdag in de zaal een vrolijk gezicht zijn geweest. Natuurlijk moest er ook getraind worden, maar dan kon ook prima met roze beenwarmers en Hawaii-kransen. Goed bezig dames!

Zoals gezegd is er dit jaar voor de voetbalteams niet echt sprake van een ‘carnavals-pauze’, aangezien de start van de tweede competitie wat later is en carnaval dit jaar juist vroeg valt. Een aantal jeugdvoetbalteams is wel al aan het trainen en er zijn ook al oefenwedstrijden geweest. Ook de seniorenteams zijn weer aan het opstarten, waarbij Vrouwen 1 en Heren 1 zelfs al in actie zijn geweest voor de competitie.

Heeft jouw team een leuke activiteit gedaan? Of hebben jij en je team iets bijzonders mee gemaakt? Laat het ons vooral weten via [email protected]

Bron: Beeld: Laura van de Ven

2017-2018 C1 Carnaval Jeugd Korfbal Ledennieuws