Young Impact on tour prima verlopen

5 februari 2018 18:00

Jeugdcommissie | TC

Klokslag 10.00 uur trapte onze allerjongste clubleden afgelopen zaterdagmorgen af voor een leuke activiteit georganiseerd door Femke, Ilse, Julia, Marloes en Tim studenten van het ROC de Leygraaf te Oss in het kader van Young Impact on Tour.

De sporthal zag er keurig uit en de organisatie hadden 3 kleine velden uitgezet voor het spelen van een leuk onderling zaalvoetbaltoernooi. De kinderen begonnen met een warming-up spel begeleid door de meiden met als doel om lekker in de sfeer te komen en dat lukte.
Daarna werden de teams bekend gemaakt en kon omstreeks kwart over 10 het hoofdtoernooi beginnen. Door te kiezen voor deze vorm kwamen alle kinderen regelmatig aan de bal en er viel dan ook geen onvertogen woord. Gescoord werd er volop en de onderlinge verschillen waren soms minimaal.

Na vijf prima verlopen speelronden, in een strak schema, inclusief een pauze van 10 minuten, konden we ca. 11.35 uur ons opmaken voor de uitslagen.
Alle kinderen kregen en mooie herinneringsmedaille uitgereikt door Ilse, Femke, Julia en Marloes.
Onze Tim (speler van JO17-3) nam de prijsuitreiking voor zijn rekening en deed dat uitstekend.

De eindstand was uiteindelijk als volgt:

Feyenoord

13 punten

PSV

9 punten

AZ

6 punten

Ajax

5 punten

PEC Zwolle

4 punten

FC Utrecht

3 punten

Het winnende team bestond uit Giel van Gaal, Eef Vorstenbosch, Bret v.d. Oever, Bas van Wanrooij, Moos van de Wetering en Mats van Driel.

Terugkijkend hebben de kinderen een fijne ochtend gehad en is de activiteit vlekkeloos verlopen.

Young Impact - Toernooi

Young Impact - Groepsfoto

Bron: Beeld: Teun Bevers

2018 Activiteit JO7 JO8 Jeugd Ledennieuws Samenwerking Tim van Orsouw Voetbal Young Impact