Ook JO7 t/m JO11 stappen over op de Wedstrijdzaken-app

2 februari 2018 0:00

Jeugdcommissie | Algemeen

Per 1 februari 2018 stappen alle Onder 7 t/m Onder 11 teams over op het invoeren van uitslagen via de Wedstrijdzaken app. Waar eerder vrijwel alle andere voetbalteams al gebruik konden maken van het digitale wedstrijdformulier via de telefoon of tablet, kunnen zij dat vanaf gisteren dus ook.

Deze aanpassing is een logisch gevolg van de invoering van het mobiel digitaal wedstrijdformulier aan de start van dit seizoen. Nu veel clubs de voordelen ervaren van het ‘mobiel’ verwerken van uitslagen breidt de KNVB dit mobiele gemak ook uit naar de lagere leeftijdscategorieën. Bovendien speelt de KNVB hiermee in op de vraag van veel clubs om alle wedstrijdadministratie te verwerken in één systeem.

Wil je meer weten of uitleg over de Wedstrijdzaken-app? Kijk dan vooral even hier op de website van de KNVB.

Bron: KNVB

2018 Digitalisering Jeugd KNVB Voetbal Wedstrijdsecretariaat Wedstrijdzaken-app