Bas van Venrooij wordt nieuwe trainer Prinses Irene JO19-1 voor seizoen 2018-2019

30 januari 2018 18:00

Jeugdcommissie | TC

Sinds dit seizoen is Sander Maas trainer van JO 19-1. In de eerste competitiehelft zijn ze knap op de 7e plaats geƫindigd. In de evaluatie voor de kerst heeft Sander aangegeven dat hij nog geen duidelijkheid kan geven over de invulling voor volgend seizoen. Sander is heel content bij Prinses Irene, echter is hij nog niet zeker of hij in dezelfde rol verder kan gaan. De Technische Commissie heeft daarom in overleg met Sander besloten op zoek te gaan naar een opvolger. We zijn heel blij dat we op korte termijn een zeer geschikte opvolger hebben kunnen vinden in de persoon van Bas van Venrooij. Bas is geen onbekende in Nistelrode. Hieronder stelt Bas zich in het kort voor. Bas, van harte welkom bij Prinses Irene!

“Mijn naam is Bas van Venrooij.

Ik ben 38 jaar oud en getrouwd met Germa en ben vader van twee dochters; Emma van ruim 2 jaar en Liz, die in februari 1 jaar wordt. Overdag ben ik werkzaam bij Van Lanschot Bankiers in Den Bosch.

Ik voetbal vanaf mijn vijfde levensjaar bij Nulandia. Na de jeugdelftallen heb ik veertien jaar in het 1e gespeeld. Begonnen in de vierde klasse en de mooie promoties meegemaakt naar de eerste klasse. Helaas hielden we het maar één jaartje vol en na het volgende jaar in de tweede klasse ben ik in het 2e gaan spelen. Daar heb ik twee jaren in de reserve hoofdklasse gespeeld en nu speel ik voor het vierde jaar bij een vriendenelftal.

Als trainer heb ik ruim zeven jaar de JO15-1 van Nulandia getraind en twee jaar de JO17-1. Nu ben ik voor het derde jaar jeugdtrainer bij EVVC JO15.

In de begin jaren 90 is mijn vader hoofdtrainer geweest bij Prinses Irene. Wellicht dat een aantal mensen mij nog kent. Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan als trainer van JO19.

Prinses Irene is een mooie club met een prachtig complex en heeft een goede naam en uitstraling in de regio. Het lijkt me mooi om deel uit te mogen maken van de club.

Tot snel!”

2018-2019 Bas van Venrooij Hoofdtrainer JO19-1 Kader en Staf Voetbal