Gewijzigd! Heren 1 speelt zondag thuis voor de beker

19 januari 2018 12:00

Webredactie

Heren 1 is nog steeds actief in het bekertoernooi en zou zondag eigenlijk spelen in Rijkevoort. Het veld bij Toxandria is zondag echter waarschijnlijk niet geschikt om op te spelen, waardoor besloten is om a.s. zondag in Nistelrode te voetballen. De wedstrijd vangt om 11.00 uur aan.

Prinses Irene beschikt over een uitstekende kunstgrasmat. De westerstorm heeft wel voor wat takken op het veld gezorgd, maar dit is eenvoudig op te lossen. De regen van deze week heeft er echter wel voor gezorgd dat het veld van Toxandria niet geschikt is om te voetballen a.s. zondag. Daarom is de wedstrijd van zondag bij RKSV Prinses Irene. In tegenstelling tot wedstrijden in de competitie, speelt men ook een stuk eerder, namelijk om 11.00 uur.

Oorspronkelijk zou deze wedstrijd al in december worden gespeeld. Deze is destijds twee keer uitgesteld, ook vanwege het weer en de gesteldheid van het veld. Eerder kon men al lezen dat in Rijkevoort in 1994 het kampioenschap werd binnengehaald door Prinses Irene. Waar onze club ondertussen in de tweede klasse speelt, is Toxandria sinds vorig seizoen actief in de vijfde klasse. Daar bezetten zij op dit moment (nog steeds) de vijfde plaats.

De kantine is geopend a.s. zondag en om 14.30 uur kan men in de kantine op groot scherm de Klassieker kijken. Iedereen is natuurlijk van harte welkom bij beide wedstrijden bij Prinses Irene!

BEKERWEDSTRIJD
RKSV PRINSES IRENE 1 - TOXANDRIA 1