JO11-5 is kampioen!

18 januari 2018 6:00

JO11-5

Het is nu gelukt, Prinses Irene JO11-5 is kampioen! Bij de veldcompetitie kon het kampioenschap niet doorgaan, omdat de tegenstander de laatste wedstrijd niet meer wilde spelen. Gelukkig zijn ze in de zaal toch kampioen!

Alle zaalvoetbalwedstrijden hebben ze met overtuiging gewonnen. De laatste wedstrijd op zaterdag 13 januari tegen Nooit Gedacht JO11-4 was nog spannend, maar ook deze wonnen ze met 2-0.

Dat is uiteraard goed gevierd. Onder een "We are the champions" proostten ze op het kampioenschap. Met een heerlijke taart van Van Mook, die trainster Lindy zelf had gemaakt, en daarna bowlen met friet was het feest compleet.

Top gedaan, Mex, Remco, Juul, Jordy, Tije, Thomas, Hubert, Tara, Lodewijk, o.l.v. Lindy, Arrold en Frank!

De (kinder)champagne wordt aangebroken! De trotse ouders kijken toe.De (kinder)champagne wordt aangebroken, terwijl de trotse ouders toe kijken en vooral ook veel foto's maken.

Handen in de lucht als je kampioen bent geworden!Handen in de lucht als je kampioen bent geworden!

Van Mook zorgt altijd voor de kampioenstaart, maar deze is extra speciaal. Lindy Exters, leidster van JO11-5 en werkzaam als bakker bij Van Mook, heeft deze namelijk zelf gemaakt. Daardoor smaakt de taart nog lekkerder! Van Mook zorgt altijd voor de kampioenstaart, maar deze is extra speciaal. Lindy Pittens, leidster van JO11-5 en werkzaam als bakker bij Van Mook, heeft deze namelijk zelf gemaakt. Daardoor smaakt de taart nog lekkerder!

2017-2018 JO11-5 Jeugd Kampioen Verslag Voetbal Zaalkampioen