Een mooi avondje met en door Prinses Irene-leden

22 januari 2018 6:00

Korfbal Recreanten

Na een avontuur in het buitenland waar Prinses Irene-lid Mike van der Walle de kneepjes van het vak leerde als cocktail bartender, startte hij in 2015 zijn eigen bedrijf Shake’M Cocktails. Dat zijn totaalconcept klopt en zijn gasten dit ook zo beleven en voelen, bleek wel toen hij in 2017 genomineerd werd voor de jonge ondernemersprijs op het Bernhezer Business Event.
Het korfbal recreanten-team van Prinses Irene nodigde Mike uit voor een workshop cocktails maken.

De dames leerden onder andere een (mooi én smakelijke) Mojito te maken van Mike (Shake'M Cocktails), hier eentje van heel dichtbij!
Een gezellig team, mooie locatie (met dank aan gastvrouw Sabine Bevers), lekkere hapjes gemaakt door een aantal teamleden en bovenal een zeer enthousiaste bartender waren de ingrediënten voor een super leuke en gezellige avond.
Mike (van Shake'M Cocktails dus) leerde ons hoe we de perfecte mojito konden maken. Diegenen die een cocktail zonder alcohol wilden, werd geleerd hoe je de rum naar smaak kon vervangen door een frisdrank. Ook werd er nog een tweede cocktail gemaakt gecombineerd met vruchtensappen. Deze werd naar ieders persoonlijke smaak samengesteld.

Kortom, een aanrader voor de Prinses Irene teams als je op zoek bent naar een leuke invulling voor een teamuitje of -avond!

De dames werden zelf aan het werk gezet om onder toeziend oog van Mike van de Walle, speler van heren 8 bij Prinses Irene, mooie cocktails te bereiden.

2018 Activiteit Korfbal Ledennieuws Recreanten Teamuitje