Korfbalsters op bezoek bij nummer 1

12 oktober 2023 23:00

Aankomende zondag gaan de meiden op bezoek bij Vios/Spes in Ottersum. Beide clubs zijn elkaar nog niet in de competitie tegengekomen. Alleen wel afgelopen bekerwedstrijd, waarbij Vios/Spes er met de winst van door ging. Aankomende zondag zal het duel om 13.30 plaats vinden in Ottersum.

Het zal een pittig duel worden waarbij beide teams tot het uiterste gaan. Vios/Spes is een fysieke ploeg en lieten dat in de bekerwedstrijd ook zien. Prinses Irene heeft nog geen punten weten te pakken, maar heeft door de laatste wedstrijden veel geleerd en zijn zeer gemotiveerd om er vol voor te gaan, om met een goed gevoel naar de zaal te kunnen.

De meiden kunnen zondag alle support gebruiken! De wedstrijd staat onder leiding van de heer E.F.H. Mulder.

competitie 2023-2024 korfbal 1