Opleidingsteam speelt woensdagavond om 20.00 uur

23 mei 2023 0:00

Webmaster

Woensdagavond speelt het opleidingsteam, dat getraind wordt door John Meijs, tegen het JO19-1 elftal van Udi’19. Dat elftal speelt in de Divisie 3-B.
Zoals bekend mag worden verondersteld probeert Prinses Irene, talentvolle jeugdige spelers die in de hoogste jeugdelftallen spelen of in de A-selectie, het via dit team makkelijker te maken bij het seniorenvoetbal in te stromen en ook behouden voor de vereniging.
John Meijs verzorgt een aantal keren per maand speciale trainingen voor deze groep spelers. Zo nu en dan wordt er ook een wedstrijd gespeeld. Dat is nu dus komende woensdagavond. Wil je zien wie mogelijk over een aantal jaren in de hoogste senioren elftallen spelen, dan is een bezoekje aan deze wedstrijd zeker een aanrader.

Opleidingsteam