Opleidingsteam voetbalt woensdagavond

2 mei 2023 0:30

Webmaster

Dit seizoen is onze vereniging gestart met een opleidingsteam. De gedachte hierbij is om de overgang van (talentvolle) jeugdspelers naar de A-selectie soepeler te laten verlopen.
Woensdagavond 3 mei, om 20.00 uur, wordt op ons sportpark aangetreden tegen het JO19-1 elftal van SV Top, dat uitkomt in de Divisie 2-A.

John Meijs (foto) die enkele seizoenen bij onze vereniging het 1e elftal onder zijn hoede had en docent is/ was in de opleiding voor trainers bij de KNVB, traint sinds dit seizoen een paar keer per maand deze spelers, die afkomstig zijn uit verschillende teams. Hij probeert ze de de noodzakelijke kneepjes bij te brengen om een succesvolle carrière te bewerkstelligen in het seniorenvoetbal.

Opleidingsteam