Winst voor opleidingsteam

25 mei 2023 12:00

Webmaster

Het opleidingsteam van Prinses Irene speelde woensdagavond een oefenpartij tegen UDI’19 JO19-1. De spelers die dit seizoen enkele keren per maand trainen onder leiding van John Meijs, wonnen met 4-2.
Tegen een ingespeelde ploeg was het voor Prinses Irene wennen aan elkaar in de beginfase, het was pas de tweede keer dat men met elkaar een wedstrijd speelde.
Binnen 5 minuten stond het al 0-1. JO17-1 doelman Vinke, was kansloos.
Na een half uur maakte Guus Reijnders de gelijkmaker, 1-1. Dat was ook de ruststand.
Na rust een beter Prinses Irene dat via, Job van Schijndel, Guus Elbers en Cas van Nistelrooij, uitliep naar 1-4. UDI ‘19 wist nog een keer te scoren, waardoor de wedstrijd eindigde in 4-2.

Opleidingsteam