Van Tilburg Voetbaldagen gaan niet door!

29 juni 2022 0:00

Webmaster

Tot teleurstelling van de organisatie en de kinderen die zich hadden aangemeld voor de “Van Tilburg Voetbaldagen”, gaan deze niet door. Er hebben zich te weinig kinderen aangemeld om een goed programma te kunnen maken. Bijzonder jammer omdat er voldoende vrijwilligers waren om het te doen slagen.

In een mail aan de ouders van kinderen die zich wel hadden opgegeven lezen we het volgende:

Tot onze spijt moeten we U mededelen dat de Van Tilburg Voetbaldagen dit jaar niet doorgaan. Ondanks de nodige oproepen via mails en onze website, hebben we slechts 29 aanmeldingen binnen gekregen. Met dat aantal is het niet mogelijk om een goed programma te maken waarbij iedereen goed aan bod komt. We vinden het bijzonder jammer, zeker voor uw kind(eren) dat(die) zich waarschijnlijk al had(den) verheugd op dit evenement.

In het verleden hadden we minimaal het dubbele van de huidige aanmeldingen, dan kun je wel een leuk programma maken met groepen die bv ook wat betreft leeftijd bij elkaar passen.

We hebben op onze website een enquête geplaatst waarmee we proberen wat meer duidelijkheid te krijgen over de geringe belangstelling en wat we mogelijk anders moeten doen. Als U deze nog niet hebt ingevuld doe dat dan alsnog https://www.rksvprinsesirene.nl/966/enquete-voetbaldagen

In ieder geval gaat de organisatie bekijken hoe we het evenement (volgend jaar?) toch weer opnieuw kunnen organiseren, waarbij we kritisch zullen kijken wat we dan dienen aan te passen, daarbij zullen we natuurlijk de enquête-uitkomsten zwaar laten meewegen. Dring er daarom bij ouders, met kinderen uit de doelgroep, op aan om die alsnog in te vullen mochten ze dat nog niet hebben gedaan.

Natuurlijk ontvangt U het inschrijfgeld binnenkort teruggestort op uw rekeningnummer”.

Van Tilburg Voetbaldagen