Te weinig aanmeldingen Voetbaldagen?! Meld nu aan!

8 juni 2022 0:00

Webmaster

Op 27 juni sluit de mogelijkheid voor jeugdleden uit de geboortejaren 2008 t/m 2016 om zich aan te melden voor ‘De Van Tilburg Voetbaldagen’, die gehouden worden in de laatste dagen van de basisschoolvakantie (1 t/m 3 september).We hebben het idee dat de belangstelling groter is dan dat de aanmeldingen tot nu toe laten zien. In ieder geval zijn het er nu veel te weinig om de Voetbaldagen door te laten gaan! In het verleden waren het er altijd zo tussen de 60 tot en met 75. Nu nog geen 20!.

Voor de organisatie van een en ander is het van belang dat we snel een indicatie hebben van het aantal deelnemers. Wil je meedoen, meld je dan per omgaande aan, zodat we zeker weten of we het evenement door kunnen laten gaan!
Vanaf 14 juni staat de inschrijving ook open voor kinderen van buiten onze vereniging.
Hier vind je meer informatie over ‘De Van Tilburg Voetbaldagen’.
Geef dit bericht ook door als je weet dat iemand mee wil doen of belangstelling heeft, maar zich nog niet heeft aangemeld!

Van Tilburg Voetbaldagen