Zaterdag kampioenswedstrijd E1 korfbal

2 juni 2022 15:30

Webmaster

Zaterdagochtend om 10.00 uur zal de spanning voelbaar zijn op ons sportpark. Rond dat tijdstip begint namelijk de wedstrijd van onze E1 korfbalteam tegen het Nulandse Be Quick. Eef, Madelief, Lizz, Suus, Isabel en Anouk dat zijn de meiden die het zaterdagmorgen moeten doen.

In 5 wedstrijden hebben ze 9 punten behaald. Be Quick heeft nog maar 3 wedstrijden gespeeld en staat door drie keer winst op 6 punten. Voor Prinses Irene is het de laatste wedstrijd van de veldcompetitie en alleen bij winst is het kampioenschap zeker.
Natuurlijk hopen de kinderen en hun leidsters Charlotte, Senna en Johanna dat er heel veel ouders, vrienden, buurtgenoten en supporters zaterdag om 10.00 uur bij de wedstrijd zijn en het team naar de overwinning schreeuwen.

kampioenswedstrijd