Zondag kan 3e elftal kampioen worden

27 mei 2022 15:30

Webmaster

Het 3e elftal speelt zondag om 12.00 uur de wedstrijd van het jaar. Op ons eigen sportpark kunnen ze namelijk kampioen worden door minimaal gelijk te spelen tegen het 2e elftal van Herpina.

Het team van,  het Lid van Verdienste van dit jaar,  René van Eenbergen en Mark van Nuland heeft een imponerend seizoen gedraaid. Er werd slechts één keer verloren, dat was uit bij directe concurrent EVVC 3 en tegen VESTA’ 19 3 werd het gelijk.
Een geweldig seizoen dus van dit elftal dat een mix is van  verschillende geroutineerde (ex 1e elftal) spelers en jong talent. Wij nodigen iedereen uit om deze wedstrijd bij te wonen en de heren aan te moedigen.

Bij een kampioenschap zal er om 17.00 uur een receptie zijn waar jullie de kampioenen kunnen feliciteren.

4C4F613E-A410-40BF-B38E-688E94BCEA41.jpeg

kampioenswedstrijd