Jo10-1 kampioen

28 mei 2022 19:15

Webmaster

In het jeugdvoetbal zijn ranglijsten bij de jongste jeugd afgeschaft. Plezier moet voorop staan en prestatiegericht voetbal past daar niet bij, zo vindt de KNVB. Daar is wat voor te zeggen, maar dat betekent ook dat kinderen nu een kampioenswedstrijd missen en vaak was/ is dit toch het hoogtepunt bij menig voetballer. Daarom zie je toch dat de leiding van dergelijke teams zelf dat gaan bijhouden. Zo ook de leiding van JO10-1. Dat team won alle wedstrijden en dan ben je natuurlijk de beste van de poule. Door een misverstand kwam het bericht daarover pas laat binnen bij de redactie. Hieronder een verslag van de kampioensdag.

Wat een dag . De spanning is van hun gezichtjes af te lezen. Ze kunnen voor de eerste keer in hun leven kampioen worden. En wat leuk dat dit dan ook lukt. En hoe. Van alle tegenstanders 1x gewonnen! We hebben er met zijn allen een leuke dag van gemaakt. Eerst een klein feestje in de kantine waar ze erg verwend zijn. Daarna zijn we gaan bowlen en als afsluiter nog lekker met z'n allen frietjes gegeten. Wat hebben we genoten!

Wij zijn trots op onze toppers!

Joost Koen Maikel en Wendy
IMG_20220514_205228.jpg