2e elftal gaat voor nacompetitie

2 juni 2022 13:00

Webmaster

Het 2e elftal heeft nog kans om de nacompetitie te halen en promotiewedstrijden te spelen. Als de ploeg 4e wordt in de reguliere competitie nemen ze de periode over van kampioen Hvch. De enige kans daarop is een overwinning in de laatste wedstrijd van de reguliere competitie, op de nummer 2 Daw, dat al een periodetitel heeft. De wedstrijd wordt 2e pinksterdag gespeeld in Schaijk om 12.00 uur.

Dat het elftal van coach Sjuul v.d. Heijden nog zo ver is gekomen mag je verrassend noemen. Lang bungelde de ploeg in de onderste regionen door een bijzonder matige start van de competitie. De laatste maanden gaat het echter crescendo en is er dus kans op de nacompetitie bij winst op Daw.

nacompetitie