Dit Jaar weer Van Tilburg Voetbaldagen. Inschrijving gestart!

19 mei 2022 14:00

Webmaster: Foto's: Teun Bevers

Het was een traditie geworden de” Van Tilburg Voetbaldagen”. Mede vanwege corona waren ze er 2 jaar niet. Maar ze komen terug.! Aan het einde van de basisschoolvakantie is het weer zo ver. Van donderdag 1 tot en met zaterdag 3 september is er weer heel veel plezier te beleven.

Jongens en meisjes van 6 t/m 14 jaar (geboortejaar 2008 t/m 2016) en lid zijn kunnen zich inschrijven. Natuurlijk is er ook weer een fonkelnieuw tenue (shirt, broek en kousen) voor alle deelnemers. Het inschrijfgeld hebben we heel bewust op hetzelfde niveau gehouden als andere jaren namelijk € 99. Daarvoor krijgen de deelnemers:

- 3 dagen voetbaltraining
- 3 dagen lunch en drinken
- Opvang tussen 9.00 -16.30
- Lekker voetballen met voetbalvrienden
- Een certificaat
- Een compleet voetbaltenue
- Sporten in een veilige omgeving
- Leuke prijzen
- Iedere dag weer andere animatie

Meld je snel aan want bij maximaal 72 aanmeldingen word je op een wachtlijst geplaatst. De inschrijving sluit op 27 juni. Je vindt hier meer informatie. Vanaf 14 juni staat de inschrijving  ook open voor kinderen van andere verenigingen. Heb je een familielid of anderzins bij een andere vereniging dan is aanmelden bespreekbaar na overleg met de organisatie!

Van Tilburg Voetbaldagen