Zaterdag 9 april (her)opening korfbalvelden

6 april 2022 8:00

Activiteitencommissie korfbal

Komende zaterdag om 10.00 uur zal wethouder Rien Wijdeven de 2 nieuwe korfbalvelden, die afgelopen zomer zijn gerealiseerd, feestelijk openen. Mede door corona kon dit nog niet eerder. De korfbalafdeling nodigt iedereen uit om bij de openingshandelingen aanwezig te zijn.

Zoals bekend zijn er nu 2 velden gerealiseerd. Dit kon omdat tegenwoordig de korfbalvelden kleiner zijn dan zo’n 10 jaar geleden. De velden liggen nu van west naar oost gericht, waarvoor een stukje van de beide oprijlanen nodig was. Het oude veld lag van zuid naar noord.

Aansluitend zullen de jeugd- en seniorenleden en overige die zich aangemeld hebben tegen elkaar gaan strijden tijdens een priktoernooi (*).  Dit toernooi begint om 10.30 uur en is rond 14.00 uur klaar. De deelnemers worden om 9.50 uur verwacht in wedstrijdtenue!

(*) In dit toernooi spelen deelnemers in teams van twee tegen twee. De teams schieten tegen elkaar op twee korven. Ieder potje duurt twee keer vier minuten. Per team mag 1korfballer meedoen. En verder echt iedereen want korfbal is een leuke sport voor iedereen.

Korfbal_2.jpg

opening korfbalvelden