Zondag 12 juni opening korfbalvelden

9 juni 2022 12:00

Korfbalcommissie

Op zondag 12 juni zullen onze mooie nieuwe korfbalvelden op originele wijze worden geopend. Omdat we als leden de gemeente Bernheze veel dank verschuldigd zijn voor de aanleg van maar liefst twee korfbalvelden, verzoeken we alle korfballeden aanwezig te zijn op deze feestelijke dag. Ouders, sponsoren en eventueel andere belangstellenden zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Programma:
09.30 uur Priktoernooi jeugdleden
09.30 uur Competitiewedstrijd Prinses Irene 3 - NAS 1
11.00 uur Competitiewedstrijd Prinses Irene 2 - DAW 2
12.30 uur Opening korfbalveld
14.00 uur Competitiewedstrijd Prinses Irene 1 - de Korfrakkers 1
Prinses Irene 4 speelt een uitwedstrijd in Mariahout en sluit om 12.30 uur aan.

Om voldoende tijd te hebben om het wedstrijdschema voor het priktoernooi in elkaar te zetten, willen we de teamouders van de jeugdteams korfbal verzoeken, in overleg met de jeugdleden, tweetallen te maken voor deelname aan het priktoernooi en deze tijdig
 door te geven aan de secretaris van de korfbalcommissie Natasja Kooijman ([email protected])

De seniorenleden korfbal die geen wedstrijd hebben, zien we heel graag langs de lijn als supporter bij het priktoernooi of bij een van de te spelen wedstrijden, maar in ieder geval bij het officiële openingsmoment van de velden.

Ook hebben we nog vrijwilligers nodig om hand en spandiensten te verlenen bij het priktoernooi en opening. Dus meld je aan bij Natasja Kooijman om een handje te helpen, of zeg ja als je gevraagd wordt. DOE GEZELLIG MEE!!

Laten we er met zijn allen een mooie feestelijke 12 juni van maken. Wij hebben er zin in. Tot dan! Met sportieve groet, de Korfbalcommissie

opening korfbalvelden