(Jeugd)leden word lid van de Rabobank!

7 juli 2020 16:30

A. v. Lokven

Ook dit jaar organiseert de Rabobank Oss Bernheze weer de Raboclubsupport actie. Vanwege de coronacrisis zal deze iets later starten dan voorgaande jaren. Met deze actie ondersteunt de Rabobank verenigingen op financieel gebied.

Als je een rekeningnummer hebt bij de Rabobank, kun je lid worden. Die leden mogen straks stemmen op verenigingen die mee gaan doen. Meld je wel snel aan, want je moet wel 2 maanden lid zijn wil je dit jaar nog mee mogen stemmen! Lid worden is geheel gratis en kan makkelijk via https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden/

De Rabobank is al  ruim 110 jaar een coöperatie. Ze hebben geen aandeelhouders zoals de meeste banken, maar leden. Als lid vervul je een belangrijke rol, je denkt en beslist mee!. Rekeninghouders mogen lid worden vanaf dat ze 12 jaar zijn. Heb je een en/of rekening dan kan je beide lid worden!

Onze vereniging en met ons vele anderen hebben de afgelopen jaren heel leuke bedragen via deze actie binnen weten te halen. Wij roepen dan ook iedereen op om lid te worden!

Rabobank Clubsupport