Korfbal-selectie weer klaar voor het seizoen

11 september 2019 6:00

Rita Pater

De selectie korfbal heeft zondag 1 september de selectieperiode afgesloten.
Na een heerlijke zomervakantie werd er op zondag 18 augustus gestart met de eerste training en een heerlijke lunch, zodat er gezellig kon worden bijgekletst. In de weken daarna werd er getraind, oefenwedstrijden gespeeld en deelgenomen aan een toernooitje bij PSV Eindhoven.

Zondag 1 september was er een “hoogtestage” bij Op Noord Eindhoven. Een leuke teambuildingsactiviteit en een mooi hoogteparcours was beschikbaar om onze voorbereiding op t nieuwe seizoen af te sluiten. De teams waarmee de competitie wordt gestart, zijn door de trainers bekend gemaakt. Zondag 8 september start Korfbal 2 met de eerste competitiewedstrijd uit tegen Dakos Someren Heide. Korfbal 1 start een week later op 15 september. We hebben er weer zin in!

September - Korfbal-selectie klaar voor nieuwe seizoen - 1
September - Korfbal-selectie klaar voor nieuwe seizoen - 2