Kampioenalert: B1 strijdt voor de titel

1 juni 2019 6:00

B1

Vandaag, zaterdag 1 juni, kunnen de meiden van de B1 kampioen worden. Ze staan op dit moment gedeelde eerste met Be Quick B1, die al een wedstrijd meer gespeeld hebben. De meiden hebben tot nu toe alle wedstrijden gewonnen. De kampioenswedstrijd gaat tussen beide koplopers en het beloofd een spannende wedstrijd te worden.

In het vorige onderlinge duel ging Prinses Irene B1 met de overwinning (11-14) naar huis.

De dames van de B1 spelen om 10.45 uur tegen Be Quick B1 in Nistelrode en kunnen alle support goed gebruiken! Meiden zet hem op!

Mocht het team kampioen worden, dan zal er op zaterdag 15 juni om 15.00 uur een kampioensreceptie worden gehouden in de kantine van RKSV Prinses Irene.

Juni - kampioenalert - B1

2018-2019 B1 Korfbal jeugd kampioenalert veldkampioen